מידע שימושי למתחטב

ירקות ירוקים

מלפפון, חסה, כרוב, כרובית, בצל ירוק רק העלים, אספרגוס, שום

עלים: תרד יש בו הרבה ברזל, פטרוזיליה, נענע, כוסברה, בזיליקום, שמיר, עירית, אורגנו, עלי פסטו, סלרי רק העלים, עלי בייבי ועלי סלק (בלבד בלי הסלק)

*ברוקולי יש בו הרבה סידן
חמוצים: להשתדל פחות כיוון שיש המון מלח

פטריות ללא הגבלה גם שימורים וגם טריות כגון פורטבלו ושמפניון טריות מומלץ, מאד משביע ומאד אנאבולי.

תבלינים רק בסיס יבש!

נתקעתם? אין את זה בתפריט ? אין בעיה ניתן להמיר או לאכול, במקרה חריג בלבד !

קולורבי (סופח נוזלים להשתדל שלא), קישוא (בתנור גם כאן לא להשתולל), חציל כ 5 גרם פחמימה פר 100גרם (מאד חומצתי רצוי שלא לגעת)

קיטניות על כול 10 גרם אורז לפני בישול אפשר כ 20 גרם אפונה או שעועית ירוקה או 10 גרם עדשים במקום האורז

או “גרגירי חומוס” כול 20 גרם אחרי בישול שווה ערך ל 10 גרם אורז לפני בישול. (ניתן לעשות קומבינציה עם פחמימה)

פסטה מקמח מלא 10גר לפני בישול = ל 10 אורז בסמתי לפני בישול.

לחם קל פרוסה אחת (כ75 קלוריות) = 20 גרם שיבולת = כ 2 פרכיות

נס קפה מכורים? אין בעיה ללא סוכר עם חלב סויה/שקדים/אורז או חלב רגיל 1% ללא סוכר או חלב רגיל 1%

זילוף עדין של קטצופ מופחת סוכר במקרים ממש חריגים.

אין חזה עוף? אין בעיה במקרה חריג פסטרמה דלת שומן 1% כ 4-6 פרוסות שווה ערך ל 100 לפני בישול

מיונז מופחת שומן 2 כפיות = כפית אחת של “שומן”

כפית כף שומן

שמן זית,חמאת בוטנים טבעית b&d ,טחינה גולמית, כפית=רבע אבוקדו, 5 שקדים או אגוזים / בוטנים, כף = חצי אבוקדו, 10 שקדים או 10 אגוזים / בוטנים.

בקר רזה: כתף 6 ,4 , סינטה, פילה בקר, שייטל   דגים מותריםאמנון, בורי, טונה במים, למברק, לוקוס, פילה טונה.

ציט הנחיות

על חשבון אחת הארוחות המרכזיות ביום, לא להפגיז בכמויות, ובמתוקים בפרט, ולא להתמלאות מזה 100% רצוי עד 70% (אם לא בא לכם כאבי בטן בחילות ושלשולים), במידה והצ’יט אלכוהול עד שליש בירה או כוס יין במקרים חריגים קצת יותר מזה אבל שוב לא להיות סמרטוטים אלכוהול מפרק שריר ואלכוהול דיי משמין ומייבש ואם כבר שתיתם אז תשתו המון מים עם זה בכדי להתנקות מהר.

לעדכונים שוטפים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק  >>לחצו כאן להצטרפות<<


Share