דוגמאות לארוחות – חלק 1

הדוגמאות כלליות מדי כמובן שכל אחד יתחשב בכמויות החלבון / פחמימה / שומן המותרים לו בתפריטו האישי.

 

גודמא לארוחת בוקר:
חצי גביע קוטג’ 3%  /  ביצה אחת שלמה ועוד 2 חלבוני ביצה קשה / פרוסת לחם שלור קל / ירק

 

דוגמא לארוחה אחרי אימון:
גביע קוטג’ 3%  /  פרוסת לחם שחור קל / כף טחינה גולמית / ירק

 

דוגמא לארוחת בוקר:
מקושקשת מביצה אחת שלמה + 2 חלבוני ביצה ופרוסת פסטרמה 1% שומן  /  חצי גביע קוטג’ 3%  /  2 פרוסות לחם שחור קל  / פרוסת גבנ”צ 5% שומן / ירקות.

 

דוגמא לארוחה עיקרית:
200 גר חזה עוף טחון לפני בישול עם בטטה מגורדת ותבלינים, ממולאים בפטריות פורטובלו בתנור לצד ירקות.

 

דוגמא לארוחה עיקרית:
60 גר פטיטים / 120 גר חזה עוף אחרי בישול / 2 כפות סלט אבוקדו

 

דוגמא לארוחת בוקר זריזה:
שייק חלבון / 2 פרכיות אורז ויצאנו לדרך 🙂

 

דוגמא לארוחה אחרי אימון:
קופסת סלט טונה / חצי גביע קוטג’ 3%  /  פרוסת לחם שחור קל / ירק

 

דוגמא לארוחת ביניים:
גביע קוטג’ 1% שומן / 2 פרכיות / כף חמאת בוטנים טבעית

 

דוגמא לארוחת בוקר:
חביתה מביצה אחת שלמה + 3 חלבוני ביצה + רבע בצל חתוך דק + רבע גמבה חתוכה לקוביות קטנות ולמחבת לצד פרוסת לחם שחור קל והרבע השני של הגמבה.

 

לעדכונים שוטפים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק  >>לחצו כאן להצטרפות<<


Share

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*