דוגמאות לארוחות – חלק 2

הדוגמאות כלליות מדי כמובן שכל אחד יתחשב בכמויות החלבון / פחמימה / שומן המותרים לו בתפריטו האישי.

 

דוגמא לארוחת ביניים:
120 גר אחרי בישול חזה עוף מתובלן בטוסטר עם סלט.

 

דוגמא לארוחה עיקרית:
120 גר חזה עוף אחרי בישול לצד ירקות מאודים ו 100 גר פסטה

 

דוגמא לארוחה עיקרית:
120 גר חזה עוף על מחבת פסים עם תרסיס שמן זית לצד 100 גר בטטה חתוכה דק בטוסטר וסלט

 

דוגמא ארוחה עיקרית ל 2 אנשים:
בצק מקמח מלא עם שמרים מעל 200 גר חזה עוף מטובל בתוספת סומק ולתנור בטמפ 120 מעלות.

 

דוגמא לארוחת בוקר:
מקושקשת מ 1 ביצה שלמה + 3 חלבוני ביצה, פלפל שחור ופסטה שבושלה מראש למחבת ובתאבון.

 

דוגמא לארוחה עיקרית:
מג’דרה לצד יוגורט דנונה עשיר בחלבון וירקות

 

דוגמא לארוחת בוקר:
טעים להפליא ! מקושקשת ללא שמן במחבת הכוללת 2 חלבוני ביצה, גבינה בולגרית 5% בצל ירוק קצוץ קצת פפריקה מתוקה ובטטה שאפיתי בתנור בנייר כסף לפני לערבב הכל יחד ו…. מעדן

 

דוגמא לארוחת ביניים:
4 חלבוני ביצה  /  כף טחינה גולמית

 

דוגמא לארוחה עיקרית:
140 גר אורז, 120 גר חזה עוף מוקפץ עם פטריה, גמבה, בצל ירוק וברוקולי עם כפית שמן זית טיפה פלפל שחור ללא מלח

 

גודמא לארוחה עיקרית:
100 גר פילה בקר רזה טחון עם פלפל שחור בתחבת לצד 50 גר בטטה
וסלט תרד עם מלפפונים

לעדכונים שוטפים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק  >>לחצו כאן להצטרפות<<


Share

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*